دبی مال برای سرگرمی



در انتها، پیشنهاد ما این است که پول خود را در ایران تبدیل کنید و به سفر بروید اما اگر در دبی خواهان تبدیل پول بودید، بهترین گزینه به همراه داشتن دلار و یورو است. در این بخش می توانید حس غواصی، شیرجه زدن یا حتی راه رفتن در زیر آب را بدون داشتن گواهی غواصی تجربه کنید. تجربیات نابی که در دهکده جهانی خواهید داشت تنها به تماشای مکان های تاریخی کشورها خلاصه نمی شود، بلکه در این مجموعه می توانید صنایع دستی کشورهای دیگر را خریداری کرده و غذاهای محبوب آنها را امتحان کنید. در نهایت از شما میخواهیم تا اگر تجربه حضور در خلیج دلفین را داشتهاید، تجربیات و خاطرات شیرینی و جذاب خود را با ما و مخاطبان خوش ذوق ما به اشتراک بگذارید. این مرکز خرید در واقع می تواند تجربه یک خرید بین المللی و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان آورد. در آکواریوم Lost Chambers در دبی، شهر گمشده آتلانتیس را کشف خواهید کرد، 21 نمایشگاه منحصر به فرد دریایی را کشف خواهید کرد و 65,000 حیوان دریایی را مشاهده خواهید کرد. ما در ادامه 3 رستوران اصلی این برج را به شما معرفی خواهیم کرد. در این مطلب به بررسی بهترین فروشگاههای آکواریوم در دبی خواهیم پرداخت.

بهترین طراحان مد و لباس در این مرکز خرید شعبه دارند و شما با مراجعه به مرکز خرید اوت لت میتوانید کار این طراحان را با قیمتی ارزانتر از بوتیکها خریداری کنید. لازم است به این مسئله هم اشاره کنیم که تمام برندهای لوکس همچون برند دیور و فندی را به راحتی می توانید در مرکز خرید دبی مال پیدا کنید. سلام وقت بخیر ما میخواهیم بلیط تهیه کنیم اما سوالی که دارم اینه که آیا محدودیت برای پوشش وجود داره؟ ترن هوایی فلایینگ ایس برای شما شرایطی را به وجود می آورد که برای لحظاتی دنیا را وارونه مشاهده کنید.سرعتش به سرعت فرمولا روسا نمی رسد اما این بدان معنا نیست که سرعتش کم است.این ترن هوایی بزرگترین حلقه هوایی دنیا را دارد و از این لحاظ رکورد دار است مثل اکثر تفریحات دبی که در یک آیتم اول هستند. علاوه بر این اگر در کنار خط ساحلی لامر پیاده روی کنید می توانید جاهای خوبی در این ساحل برای گرفتن عکس سلفی پیدا کنید. بنابراین او را بر دایناسور های کوچکی در چرخ و فلک دینو سوار کنید تا لذت ببرد. میدان هیپودروم، کاخ دولما باغچه، روملی حصاری، موزه باستان شناسی استانبول ، حمام خرم سلطان ، بازار ادویه، جنگل بلگراد و بسیاری چیزهای دیگر که می توانید ساعت ها از دیدن آنها لذت ببرید. در این مرکز خرید می توانید کالاهایی همچون: لوازمخانگی، لوازم الکترونیکی، لباسهای مد روز، کفش، بازی و … دبی فستیوال سیتی از جمله مراکز خرید در دبی می باشد که در امتداد سواحل نهر بهترین فروشگاه ها، خدمات، سرگرمی ها را به مشتریان و مسافرین خود ارائه می دهد. هر ساعتی از روز میتوانید بروید اما بهترین زمان صبح زود است تا به شلوغی نخورید. تفریحات شهر دبی تمامی ندارند و میتوانید تفریحات را از هر سبک و سیاقی که بخواهید پیدا کنید.

پس از پایان خرید و تفریحتان هم میتوانید به یکی از فودکورتها یا رستورانهای این مرکز خرید بروید و خستگی در کنید. مرکز خرید دبی مال (The Dubai Mall) نهتنها در بین بزرگترین مراکز خرید دبی رتبه اول را دارد، بلکه بزرگترین مرکز تجاری و تفریحی در دنیاست. اینجا یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی است که مساحت آن حدود 205 هزار مترمربع است و همچنان نیز در حال توسعه است. در مرکز خرید مال ابن بطوطه می توانید مجموعه کاملی از مُد( لباس های مجلسی و خیابانی، کالاهای ورزشی، فروشگاه هایی به سبک زندگی) را مشاهده کنید. دبی به خاطر مدرن بودن هر آنچه که تصور می کنید را به بهترین شکل به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. شما در فراری پارک ابوظبی با سریع ترین ترن هوایی دنیا رو به رو خواهید شد.شما در حقیقت با ترنی رو به رو می شوید که در عرض 2 ثانیه شما را از سرعت صفر به صد می رساند و اندکی بعد سرعت 240 کیلومتر بر ساعت را تجربه می کنید.اگر به هیجان بالا نیازمندید این ترن بهترین انتخاب می باشد. همچنین منتظر افتتاح یک پارک آبی مناسب فرزندانتان در این مرکز خرید باشید. مرکز خرید جمیرا با تهویه مطبوع در هوای گرم برای آسایش شما در هوای گرم دبی، وجود انواع کافه ها و رستوران های بی شمار که در آن شما می توانید بنشینید، استراحت کنید و یک غذای خوشمزه سفارش دهید. تصور کنید همچنان که میتوانید از امکانات سوئیت خود لذت ببرید این گزینه را هم دارید که از ۹ رستوران این هتل استفاده کنید. لزومی ندارد در این هتل اقامت داشته باشید تا از مشاهده زیبایی های آن لذت ببرید. در کنار این مورد تفریح خاص و جالبی به نام هاوا هاوا در این ساحل وجود دارد که یک زمین بازی دارد که میتوانید با پریدن روی آن، ثانیههایی از لذت معلق بودن در هوا لذت ببرید.

در مرکر خرید مال میردیف بیش از 430 فروشگاه وجود دارند که خدمات و سرگرمی های خاص خود را ارائه می دهند. یکی از خاص ترین سواحل این شهر است. خطوط مترو در این شهر از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب فعالیت میکنند. نزدیکترین ایستگاه مترو به آتلانتیس آکواونچر، ایستگاه نخیل است. سرسره و استخر تنها امکانات موجود در پارک آبی آتلانتیس نیستند و امکانات تفریحی دیگری مانند آکواریوم زیر آب و فرصت های غواصی در آن وجود دارد. مثلا برای یک مقصد خوب است که خرید را در اولویت خود قرار دهید و برای جایی دیگر بهتر است که برنامههای دیگری در لیست فعالیتهایتان قرار دهید. این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان می باشد. هتل تاج جمیرا لیک تاورز اتاق های بزرگ و شیک با چشم اندازهای خیره کننده از شهر دبی را ارائه می دهد. این پارک با مساحت 2,700 متر مربع دارای 74 بازی شناور در سطح آب است که میتوانند لحظات شگفتانگیزی را برای گردشگران فراهم کنند. یک سواری در تونلی که شما را با دنیای جادویی بزرگی که پر از چالش های تعاملی، جلوه های ویژه و شخصیت های فراموش نشدنی است آشنا می کند.مسابقه بزرگ بننوز که در فراری پارک ابوظبی واقع شده است یکی از تفریحات جذاب در دنیا می باشد که حتی بچه ها هم از این سواری در کنار خانواده خود لذت می برند چرا که پا در دنیایی شگفت انگیز و دوست داشتنی می گذارند و خاطره ای لذت بخش در ذهنشان حک می کنند. مال امارات از جمله مراکز خریدی می باشد که طیف گسترده ای از لباس های پوشیده، مُدهای خیابانی و برندهای روز دنیای را ارائه می دهد. مجموعه ای جامع از خدمات در مرکز خرید ابن بطوطه وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. برای تفریح می توانید برای تماشای فیلم به سینما نوو مرکز خرید بروید، از باغ پروانه دبی درهمان نزدیکی دیدن کنید و یا کودکان خود را در شهر بازی بگردانید.

لینک خرید ووچر برای فراری پارک رو لطف میکنین؟ بازدید از فراری پارک ابوظبی یکی از بهترین فعالیت هایی است که در سفر به امارات می توانید انجام دهید. اگر قصد شنا کردن و غواصی را دارید بخش غربی و شرقی ساحل جمیرا بهترین انتخاب است. در بازار ادویه میتوانید تازهترین مواد اولیه را تهیه کنید که با ادویههای اصیل خاورمیانهای ترکیب شدهاند و بخش اصلی تشکیلدهنده غذاهای عربی هستند. در این مسیر نقطه ای را پیدا نمی کنید که شخصیت ها، پرده های سینمایی و جلوه های ویژه قرار نداشته باشند. قابل خریداری هستند. طلاهای این بازار بیست و چهار عیار هستند و کارمزدی برای ساخت دریافت نمی کنند. در اوت لت مال دبی کارت هایی با عنوان کارت پلاس اوت لت یا Outlet Plus Card به شما اهدا می شود که تخفیف های بیشتری را روی خریدهای شما اعمال می کنند. در این لیست 10 تایی از مراکز خرید ارزان دبی، جای اوت لت مال خالی است. اوت لت دبی یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در دبی می باشد. مرکز خرید دبی مارینا که در ساحل دیدنی دبی مارینا واقع شده است، یک مرکز خرید کوچک، دلباز و آرام است. رستورانهای مارینا مال همگی در فضای اسکله قرار گرفتهاند و بنابراین چشماندازی رویایی دارند. پارکها و فضای سبز دبی که ورودی رایگان دارند، میتوان به پارک حوض البرشا، پارک برج آیت اشاره نمود. بریم دبی برای شما عزیزان یک معرفی کامل از فراری پارک تهیه کرده است تا به طور کامل با این مکان تفریحی دبی آشنا شوید تا برای انتخاب این تفریحگاه جذاب اطلاعات کافی داشته باشید.

در این بخش شما می توانید اولین کارتینگ برقی فراری به نام آکادمی کارتینگ را سوار شوید. در دبی فستیوال سیتی می توانید هر شب شاهد تماشای نمایش IMAGINE با فواره، نور و لیزر باشید و علاوه بر خرید کمی هم سرگرمی داشته باشید. مرکز خرید بعدی که باید در این فهرست به معرفی آن بپردازیم، مرکاتو است. به همین دلیل در این مطلب سعی شد تعدادی از سواحل عمومی و رایگان این شهر توریستی را به شما معرفی کنیم تا اگر هتلتان دارای ساحل اختصاصی نبود بتوانید از این سواحل استفاده کنید. با ما همراه باشید تا شما را با این مراکز خرید در دبی آشنا کنیم. مرکز خرید برجمان دبی که با نامهای مرکز خرید بورجمان هم شناخته میشود، یکی از قدیمیترین مراکز خرید شهر دبی است که در سال 1991 میلادی ساخته شده است و از آن زمان تاکنون، میزبان مسافران بوده است. ۲- تصویرش با QR کد کفایت میکنه. الان دبی دیگه در هنگام ورود تست پ ی سی ار نمیگیره ایا برای رفتن به فراری لند هم بدون تست و صرفا با نشان دادن Qr کد واکسن انگلیسی روی گوشی امکان استفاده از فراری لند هست؟ 5. من نرم افزاز دبی انترتینر رو از مدتها قبل در گوشیم دارم ولی موقع فعال کردن, ازم کد DED میخواد.

فرقی نمیکنه ولی قبل سفر هماهنگ باشید بهتر هست. کسانی که ویزای دبی میگیرند و به این کشور سفر میکنند، در دبی مال بهعنوان معروفترین مرکز خرید دبی، نیز میتوانید یک خرید ارزان داشته باشید. این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی محسوب می شود که شامل بخش های متنوعی است که مطابق با سفرهای بیشمار جهانگرد مشهور یعنی ابن بطوطه طرحریزی شده است. مال امارات در حقیقت یک مرکز خرید وسیع می باشد که فضایی شیک و مجلل را با معاملات عالی و فعالیتهای سرگرمکننده برای همه ارائه میدهد. مراکز تجاری دبی اوت مال، مرکز خرید دراگون مارت از بهترین مراکز تجاری برای خرید عمده پوشاک هستند. از جمله بهترین مراکز خریدی که در دبی واقع شده اند می توانیم به مراکز زیر اشاره داشته باشیم. شهری که به واسطه مدرن ترین و لاکچری ترین سازه های خود در دنیا شناخته می شود. این مرکز خرید مدرن که بهعنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان شناخته میشود جاذبههای تفریحی و سرگرمکننده فراوانی مانند آکواریوم دبی و باغوحش زیر آب را نیز در خود جای داده است. همچنین مرکز خرید مال میردیف برای کودکان شما هم سرگرمی را به وجود آورده تا در حین خرید کردن شما خسته نشوند. اطلاعات هتل رو از شما روی واتس اپ یا تلگرام میگیریم و به ازای هر نفر ۱۰۰ درهم بابت رفت و برگشت به راننده خودرو پرداخت میکنید.

یکی از بهترین مراکز خرید برای کاوش و جستجو می باشد که دارای 6 صحن مختلف می باشد که هر یک از این صحن ها با کاشی کاری های استادانه و موزاییک، سقف های بلند رنگ آمیزی شده توجه همگان را به خود جلب می کند. از ویژگی های این پارک می توتان به ارتفاع ساختمان اصلی فراری پارک که 45 متر می باشد و سقف های این مجموعه 200 هزار متر مربع است. میتوان در این پارک با استفاده از ماسکهای مخصوص آبی، به گشتوگذارهای دریایی در زیر آب رفت. بهعنوان یک پارک آبی، محل بدی نیستپارک آبی آکواونچر (Aquaventure Beach) که از استانداردهایی در سطح جهانی برخوردار است نیز خط ساحلی شنی خود را دارد. پارک آبی یاس که در سال ۲۰۱۳ بازگشایی شد همیشه به عنوان یکی از ۱۰ پارک آبی برتر دنیا شناخته میشود. دبی به عنوان خارق العادهترین و پیشرفتهترین شهر جهان در کشور امارات، مقصد گردشگران زیادی است. در مرکز خرید وافی میتوانید تعداد زیادی بوتیک پیدا کرد که در زمینه مد کار میکنند و همچنین شماری از برندهای بینالمللی نیز در این مرکز شعبه دارند. Canal Walkشاهد این مرکز خرید باشید. البته گذشته از طراحی داخلی بی نظیر این مرکز خرید، باید این را هم بگوییم که وافی یکی از بهترین مراکز خرید دبی برای خرید لباس است.


[ بازدید : 50391 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 17 مهر 1402 ] [ 21:06 ] [ بلاگر ایرانی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر